Dialog: System paszportyzacji i biura napraw
Z końcem czerwca zakończono trwający 4 lata proces wdrażania w Telefonii Dialog zintegrowanego Systemu Paszportyzacji i Biura Napraw w oparciu o rozwiązanie G.TEL firmy Rector z Zielonej Góry.
Z końcem czerwca zakończono trwający 4 lata proces wdrażania w Telefonii Dialog zintegrowanego Systemu Paszportyzacji i Biura Napraw w oparciu o rozwiązanie G.TEL firmy Rector z Zielonej Góry.
 
System Paszportyzacji i Biura Napraw to system informatyczny, który umożliwia ewidencję zasobów fizycznych (kanalizacja, kable, urządzenia) i logicznych (trakty teletransmisyjne, łącza abonenckie                  i dzierżawione), systematyzuje dane o sieci oraz usprawnia procesy jej zarządzania i  eksploatacji. Pozwala dzięki temu na bardzo łatwe planowanie, rozbudowę i modernizację sieci Dialog. Wspomaga procesy technicznej obsługi Klientów przez obsługę elektronicznych obiegów zleceń oraz ewidencję danych dotyczących numerów telefonicznych i łączy dzierżawionych. Dodatkowo udostępnia                        i wymienia informacje z innymi systemami informatycznymi Spółki w zakresie ewidencjonowanych danych. 
 
Najważniejsze korzyści dla Klientów to: 
-	skrócenie czasu obsługi, 
-	skrócenie czasu usuwania uszkodzeń, 
-	zwiększenie stopnia niezawodności sieci, 
-	zapewnienie rzetelnej informacji o możliwościach podłączenia i dostępności usług. 
 
     
     
     
        
        