Wiadomości
    
    Starlink: telekomy ścięły wydatki na reklamę w 2013 roku
Wydatki sektora telekomunikacyjnego na reklamę spadły w 2013 roku o 175 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego - wynika z szacunków domu mediowego Starlink.
                            
                                        
                                        11
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
 
    Wydatki sektora telekomunikacyjnego na reklamę spadły w 2013 roku o 175 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego - wynika z szacunków domu mediowego Starlink.
W zeszłym roku cały rynek reklamy skurczył się o 4,5% do 6,995 mld zł, a największy na to wpływ miał spadek wydatków reklamowych sektora telekomunikacyjnego - o prawie 20%. Starlink tłumaczy to częściowo efektem podwyższonej bazy w 2012 r., szczególnie wysokiej aktywności Orange podczas przygotowań i w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
    Dalsza część tekstu pod wideo
    
                                             
     
     
     
        
        