Najpopularniejsze marki w polskim internecie
Badania przeprowadzone przez firmę NetSprint w głównych polskich wyszukiwarkach internetowych w pierwszej połowie 2004r. dotyczące zapytań Internautów, wykazały, że w kategorii "Najpopularniejsze marki" znalazły się firmy telekomunikacyjne.
Badania przeprowadzone przez firmę NetSprint w głównych polskich wyszukiwarkach internetowych w pierwszej połowie 2004r. dotyczące zapytań Internautów, wykazały, że w kategorii "Najpopularniejsze marki" znalazły się firmy telekomunikacyjne.
 
Po raz kolejny najpopularniejszą marką została fińska Nokia, światowy lider w produkcji telefonów komórkowych. Kolejne trzy miejsca zajmują marki również z branży telefonii komórkowej - Idea, Plus oraz Era. Czwarty polski operator - wprowadzony ze wsparciem intensywnej i oryginalnej kampanii reklamowej - Heyah, znalazł się tuż za pierwszą dziesiątką najpopularniejszych marek. 
 
1.  Nokia  100,0%
2.  Idea GSM  65,6%
3.  Plus GSM  58,0%
4.  Era GSM  52,9%
5.  Siemens  51,9% 
6.  Opel  45,1%
7.  Playboy  38,9%
8.  Fiat  38,1%
9.  Sony  34,4%
10.  Ford  28,7%
 
Szczegółowe zestawienie, przedstawiające wyniki ze wszystkich badanych kategorii wraz z krótkimi komentarzami, zaprezentowane jest na kolejnych stronach. Dostępne jest również pod adresem: 
www.netsprint.pl/najpopularniejsze_zapytania_I_2004.html 
 
     
     
     
        
        